Kjære forsvarsmann, i dag skal jeg skrive til deg. Noe vanskelig noe. Noe jeg skal forsøke å formidle uten at det tråkker over innsatsen du gjør for familien din og at det er en høyt verdsatt innsats som koster deg også veldig mye. Jeg vet at partneren din er stolt over deg og setter pris på deg, og jeg vet at du vil det beste for familien din. ...

Kjære, kjære du som leser her. Som leser nå, og som leser senere. Senere for meg. Nå for deg. Ja, you get it. Det skal liksom være poetisk da.

Kjære deg - aller beste deg! Tusen takk for at du er innom her å leser akkurat nå, det setter jeg stor pris på! Dette blir kanskje det mest personlige og kontroversielle innlegget mitt hittil, men for en stund siden ble en av nervene bak bloggen truffet, så det kjennes ut som et riktig tidspunkt å dele mer av det som ligger bak. ...